سوالات مربوط به نصب و راه اندازی و بانک اطلاعاتی نرم افزار هلو

لطفا توجه فرمایید مسیر پیش فرض نصب نرم افزار TNC SofwareHolooServer یا TNC SofwareHolooclient می باشد.
لازم به ذکر است جهت مشاهده مسیر نصب برنامه می توانید به روش ذیل اقدام نمایید :
برروی آیکون برنامه که برروی desktop قرار دارد ، کلیک راست کرده و گزینه properties‌ را انتخاب نمایید ،‌ سپس در سربرگ shortcut ، دکمه find target ( در ویندوز XP ) و open file location ( در ویندوز 7 , vista , 8 , 10 ) را انتخاب نموده و پنجره ای که باز می شود مسیر نصب برنامه می باشد .

مشترک گرامی

لطفا اگر از ویندوز xp استفاده می نمایید :
در control panel در منونی regional & language وارد شوید و سر بررگ اول از سمت چپ (regional option) را روی farsi و iran تنظیم نمایید .
در سربرگ دوم (language ) اولین گزینه را تیک دارو غیر فعال و دومین گزینه را بدون تیک باشد
در سربرگ سوم (advance) روی iran تنظیم نمایید سپس در صورت نیاز سیستم ، آن را restsrt و سپس مجدد جهت نصب از روی cd اقدام فر مایید .
اگر تصمیم به نصب برروی ویندوز ویستا یا سون را دارید :
در control panel در منونی regional & language وارد شوید و سر بررگ اول از سمت چپ (pormat) را روی persian تنظیم نمایید .
سربرگ دوم (Locatoion ) را روی iran تنظیم نمایید .
سربرگ سوم (key board& languge ) را روی persiav-persian تنظیم نمایید
سربرگ چهارم (adminestrative ) را روی persian تنظیم نموده و مجدد جهت نصب از روی cd اقدام بفرمایید .

مشترک گرامی

لطفا جهت تنظیمات زبان ویندوز به دو روش ذیل می توانید تنظیمات را انجام دهید :

1- به کلوپ مشتریان / خدمات / مرکز دانلود / موارد مرتبط در زمان شروع مراجعه و با توجه به ویندوز نصب شده برروی سیستم فایل راهنمای مرتبط با آن را دانلود و طبق راهنما تنظیمات زبان را انجام دهید .
2- از داخل سی دی نصب نرم افزار / پوشه tools/ پوشه win 8 Registry را برروی دسکتاپ کپی و فایل win 8 Registry داخل آنرا اجرا و سپس برنامه را اجرا نمایید .

مشترک گرامی

1- از مسیر : Start/All Programs/Accessories/Run

2- با گرفتن کلیدهای پنجره و R بر روی صفحه کلید کیبورد به صورت همزمان

3- بر روی نوار وظیفه کلیک راست نموده و گزینه Properties را انتخاب نمایید ، سپس در سربرگ Start Menu ، کلید Customize را انتخاب سپس تیک گزینه Run Command را فعال کنید . در این صورت گزینه Run در منوی Start ظاهر می شود.

مشترک گرامی

در صورت مواجه شدن با خطای 5014 در نصب نرم افزار لطفا موارد ذیل را بررسی بفرمایید .

1- کوتاه کردن طول نام کامپیوتر (نام کامپیوتر باید 3 الی 4 حرف لاتین باشد . )

2- بررسی سیستم جهت وجود نرم افزار SQL Server –  در صورتیکه در یکی از مسیر های ذیل نرم افزار SQL  نصب باشد لازم است پیش از نصب نرم افزار حذف گردد .

– Controlpanel

–  داخل رجیستری ویندوز

– در ایو c  ، لیست برنامه ها

(جهت اطلاع  بیشتر از نحوه حذف SQL  بخش آموزش را  در پرسش و پاسخها مطالعه بفرمایید . )

3-اجرای مراحل نصب غیر خودکار غیر از مرحله نصب  SQL

4-  نصب دستی SQL  از طریق اجرای msde  در  tools

نصب نرم افزار بر روی ویندوز سون 32 بیتی یا ویستا مشابه با xp  انجام می گردد ، پس از کامل شدن نصب می بایست روی آیکن هلو راست کلیک نموده  و گزینه properties  را انتخاب نمایید در سر برگ compatibility  آخرین گزینه (run this program as an adminetrator )  می بایست فعال گردد .

لطفا توجه داشته باشید جهت راه اندازی سیستم بر روی سون 64 بیتی نیاز به نصب درایور قفل 64 بیتی (همراه با راهنمای جامع نصب در مرکز دانلود و پشتیبانی وب سایت  شرکت موجود می باشد .) و همچنین فایل BDE64  (در مرکز دانلود پشتیبانی وب سایت شرکت موجود می باشد .)می بایست نصب گردد .

مشترک گرامی

اگر تصمیم به تعویض ویندوز دارید  جهت حفظ اطلاعات حسابداری خود به موارد ذیل توجه نمایید .
1- حتما پوشه مربوط به  ذخیره بکاپها (فایلهای زیپ شده اطلاعات نرم افزار) که به صورت پیش فرض در درایو D درپوشه ای به نام Holooback  قرار می گیرد را در جایی مثل cd  یا فلش ذخیره نمایید .
2- جهت stop کردن سرویس بانک اطلاعاتی بایستی از مسیر : start / All Programs / startup /service  Manager  روی دکمه قرمز رنگ stop  کلیک نموده و پیغام را تایید نمایید .
3- وارد درایو نصب نرم افزار ( پیش فرض درایو c یا D می باشد ) شده و پوشه مربوط به نصب برنامه به نام TNCHOLOO و یا TNCSOFTWARE را روی cd  یا فلش ذخیره نمایید.

حال می توانید بدون نگرانی از ، از بین رفتن اطلاعات به تعویض ویندوز اقدام نمایید.

“مشتری ارجمند ؛
در صورتیکه اجرای توضیحات ذکر شده برای شما دشوار می باشد ، کارشناسان پشتیبانی گروه طرفه نگار در سرتاسر کشور ، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات حضوری در محل کار شما را دارند. هزینه این نوع خدمات همراه با ایاب و ذهاب ، طبق تعرفه های مصوب و مقرون به صرفه ، دریافت خواهد شد. لذا جهت درخواست اعزام کارشناس خدمات حضوری ، از طریق تماس با شماره 23067-021 اقدام نمائید.”

مشترک گرامی

جهت نصب نرم افزار برروی ویندوز 64 بیتی (قفل Tiny Dongle)
1- از داخل محتویات سی دی نصب برنامه / پوشه tools/ پوشه BDE64 / فایل اجرائی Setup.exe را اجرا نمایید .
2- با توجه به سیستم عامل نصب شده برروی سیستم لطفا به آدرس کلوپ مشتریان / خدمات / مرکز دانلود / نصب نرم افزار بروی ویندوزهای 64 بیتی مراجعه نموده و فایلهای مرتبط را به همراه فایل راهنمای نصب دانلود نمایید .
لازم به ذکر است در صورت عدم نصب قفل Tiny Dongle با توجه به فایلها و راهنمای موجود در کلوپ مشتریان بایستی جهت تعویض قفل به HID ، قفل را به تهران ارسال و یا جهت تعیین وقت حضوری با شماره 02123067 – داخلی 2 شرکت طرفه نگار ، ‌تماس حاصل فرمایید.

مشترک گرامی

ظاهر شدن پیغام مذکور به این معنی است که بانک اطلاعاتی نصب نشده است لذا  جهت نصب بانک اطلاعاتی لطفا از داخل cd نصب نرم افزار هلو ، پوشه Tools و سپس پوشه MSDE را انتخاب نموده وفایل setup را اجرا نمایید .
سپس اتوران سی دی را اجرا و از بخش نصب غیر خودکار ، به غیر از مراحل 1 و 5 ، سایر مراحل را به ترتیب نصب نمایید .

مشترک گرامی

با کلیک راست بر روی گزینه Computer و انتخاب گزینه Properties صفحه ای باز می شود که در سمت راست
1- در بخش اول Windows Edition است که نوع ویندوز (ویندوز 7، 8، ویستا، 10 و …) را نمایش می دهد.
2- در بخش دوم System است که چند بیتی بودن ویندوز را با آیتم System Type نمایش می دهد.

مشترک گر امی

در نسخه های جدید نرم افزار ، اگر نرم افزار روی سیستم نصب باشد دکمه مربوط به نصب غیر فعال می گردد  و فقط دکمه مربوط به ادامه نصب جهت تکمیل مراحل ناکامل نصب فعال خواهد بود .

1- از داخل Controlpanel  از لیست برنامه ها نرم افزار حذف گردد

2-لطفا در رجیستری ویندوز  از مسیر : HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARETNC  گزینه TNC  حذف شود.

مشترک گرامی

جهت خام کردن نرم افزار ، لطفا از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نموده و به یکی از دو طریق زیر عمل نمایید :

روش اول  :

لطفا پس از بستن نرم افزار ، از داخل cd  نصب نرم افزار هلو ، منوی ابزار های کمکی ( در نسخه های قدیمی نرم افزار به جای ابزار های کمکی منوی امکانات وجود دارد ) گزینه خام نمودن نرم افزار را انتخاب نمایید . لازم به ذکر است در نرم افزار های چند شرکتی بایستی شرکت مورد نظر را انتخاب نمایید .

روش دوم :

1- لطفا پس از بستن نرم افزار ،  از مسیر start / all progarams / startup / service manager
بانک اطلاعاتی را Stop نمایید .
سپس در مسیر نصب نرم افزار ، محتویات پوشه  Datasql.nul را در پوشه datasql / پوشه data1  کپی نمایید .
لطفا توجه داشته باشید در نرم افزار های چند شرکتی به تعداد شرکتها ، data  با شماره 1 تا 10 یا بیشتر وجود دارد که می بایست برای خام کردن شرکت دلخواه محتویات datasql.nul  در  data مرتبط با شرکت مورد نظر کپی شود.

2- سپس بانک اطلاعاتی را از مسیر start / all progarams / startup / service manager
بانک اطلاعاتی را start و برناه را اجرا کنید.

(مسیر نصب برنامه : برروی آیکون برنامه که برروی desktop قرار دارد ، کلیک راست کرده و گزینه properties‌ را انتخاب نمایید ،‌ سپس در سربرگ shortcut ، دکمه find target ( در ویندوز XP ) و open file location ( در ویندوز 7 , vista , 8 ) را انتخاب نموده و پنجره ای که باز می شود مسیر نصب برنامه می باشد .)

عدم بارگزاری داده

باید مسیر ثبت تعیین شود

امکان بازگرداندن اطلاعات یک بانک روی سایر بانکها وجود ندارد و پیغام “احتملا این بانک توسط کابر دیگری در حال استفاده می باشد ” و یا “امکان بازگرداندن فایل E:TNCHOLOOTEMPHOLOO1 برروی بانک اطلاعاتی وجود ندارد احتمالا این بانک توسط کابر دیگری” نمایش می دهد

مشترک گرامی

لطفا موارد ذیل را بررسی بفرمایید :

1- فایل بکاپ از داخل یکی از درایوها باز گردان نمایید ، ازروی cd ، فلش یا Desktop اطلاعات باز گردان نمی شود .

2- لطفا روی فایل بکاپ دو بار کلیک نموده و آن را از حالت zip خارج نمایید .(در صورت مواجه شدن با پیغام خطا فایل بکاپ مشکل دارد و می بایست از بکاپهای دیگر استفاده نمایید )

3 در برنامه در منوی تهیه و باز یابی کپی پشتیبان ، File Type را روی all file قرار داده و فایل unzip شده را باز گردان نمایید .

4- از داخل مسیر نصب نرم افزار محتویات پوشه های Temp و Tempbackup را حذف نمایید .

5- بررسی بفر مایید بانک اطلاعاتی قبلی که بکاپ توسط آن تهیه شده است دقیقا با بانک فعلی یکسان باشد . (اگر قبلا از sql 2005  استفاده می نموده اید و در حال حاضر sql 2000 یا desktop engin  نصب نموده اید اطلاعات بدون تبدیل باز گردان نمی شود  که در این صورت می بایست بکاپ اطلاعات را شخصا با نرم افزارهایی مانند Xsql و یا redgate و غیره کانورت نمایید ( برای این منظور شرکت توسعه خدمات هلوبان هیچگونه اقدامی انجام نمی دهد ) و یا از همان ورژن نرم افزار sql  استفاده بفرمایید . )

مشترک گرامی

لطفا توجه داشته باشید :

به علت تفاوت در روش محاسباتی نرم افزار های دائمی (کدهای 24 و 42 و کد 44 با امکان محاسبه به روش دائم ) و نرم افزار های ادواری (تمامی کدهای فروشگاهی ، شرکتی ،تولیدی و کد 41 جامع و کد44 بدون این امکان ) امکان استفاده از بکاپ این نسخه ها برروی هم وجود ندارد و در صورت باز گردانی این اطلاعات پس از ظاهر شدن پیغام مرتبط و تایید آن ، برنامه باز می شود ولی منویی جهت ثبت اطلاعات جدید یا اصلاح اطلاعات قبلی در نرم افزار مشاهده نمی گردد البته منوی گزارشات جهت مشاهده اطلاعات فعال است .

مشترک گرامی

لطفا جهت رفع مشکل موارد ذیل را بررسی فرمایید :

1- فایل بکاپ از داخل یکی از درایوها بازیابی نمایید ، ازروی cd ، فلش یا Desktop  اطلاعات باز گردان نمی شود .
2- لطفا روی فایل بکاپ دو بار کلیک نموده و آن را از حالت zip  خارج نمایید .(در صورت مواجه شدن با پیغام خطا فایل بکاپ مشکل دارد و می بایست از بکاپهای دیگر استفاده نمایید )
3 در برنامه در منوی تهیه  و باز یابی کپی پشتیبان ، File Type   را روی all file  قرار داده و فایل unzip  شده را باز گردان نمایید .
4- از داخل مسیر نصب نرم افزار محتویات پوشه های Temp  و Tempbackup  را حذف نمایید .
5- بررسی بفر مایید بانک اطلاعاتی قبلی که بکاپ توسط آن تهیه شده است دقیقا با بانک فعلی یکسان باشد . (اگر قبلا از sql 2005  استفاده می نموده اید و در حال حاضر sql 2000 یا desktop engin  نصب نموده اید اطلاعات بدون تبدیل باز گردان نمی شود  که در این صورت می بایست بکاپ اطلاعات را شخصا با نرم افزارهایی مانند Xsql و یا redgate و غیره کانورت نمایید ( برای این منظور شرکت توسعه خدمات طرفه نگار هیچگونه اقدامی انجام نمی دهد ) و یا از همان ورژن نرم افزار sql  استفاده بفرمایید . )

مشترک گرامی

ابتدا جهت تهیه نسخه ی پشتیبان از منوی امکانات و اطلاعات پایه / تهیه و کپی نسخه پشتیبان / تهیه نسخه پشتبان اقدام نموده سپس مراحل زیر را اجرا نمایید :
1- از منوی تنظیمات مدیریتی / تنظیمات نرم افزار / تنظیمات عمومی / تیتر “ذخیره اطلاعات” / مسیر پیش فرض ذخیره و بازیابی اطلاعات را تغییر دهید .( توجه داشته باشید مسیر جدید را در درایوی که فضای کافی جهت تهیه بکاپ داشته باشد و همچنین نام فولدر انتخابی فارسی  و دارای کاراکترهای طولانی نباشد )
2- از مسیر نصب برنامه ی هلو محتویات داخل فولدرهای TempBackup, Temp و از مسیر نصب ویندوز محتویات داخل  فولدر windows/temp را نیز حذف نمایید .
3- از اطلاعات خود نسخه ی پشتیبان تهیه نموده و سی دی را اجرا و از قسمت نصب غیر خودکار ، گزینه ی 2 : “کپی فایلهای مورد نیاز” را اجرا نمایید .
4- در صورت عدم رفع مشکل لطفا برنامه را حذف نموده و در درایو دیگر مجددا نصب نمایید .
لازم به ذکر است قبل از حذف برنامه حتما از اطلاعات خود نسخه ی پشتیبان تهیه نموده و یا از پوشه ی datasql , oldyear و در صورت داشتن طراحی پوشه ی Report کپی تهیه فرمایید .
در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص موارد ذکر شده با شماره 02123067 تماس حاصل فرمایید.

مشترک گرامی

لطفا مراحل ذیل را یک به یک اجرا فرمایید:
در صورت دریافت سی دی جدید:
1.حتما می بایست آخرین cd  داخل سیستم دارای قفل گذاشته شود و گزینه ارتقا انتخاب شود.( و یا از داخل محتویات آخرین cd نصب برنامه ی هلو ، داخل پوشه Holoo شده و پوشه Holoo New را انتخاب نموده و تمامیه محتویات داخل پوشه Upgrade را در مسیر نصب برنامه ی هلو کپی نمایید .)
2. لطفا با شماره 02123067 – واحد پشتیبانی شرکت طرفه نگار ، ‌تماس حاصل فرمایید.
در غیر اینصورت:
انجام عملیات کپی نمودن محتویات فولدر upgrade  آخرین cd در مسیر برنامه به صورت دستی و تنظیم setupe سیستم و off بودن firewall ویندوز ها و آنتی ویروس ها
setup: برای یافتن فایل مد نظر روی آیکن هلو که بر روی صفحه ی دسکتاپ قرار دارد راست کلیک کرده و properties  را انتخاب نمایید و در صفحه ظاهر شده گزینه find target   برای ویندوز های xp  و گزینه open find location  برای ویندوز سون  یا ویستا  را انتخاب نمایید تا وارد مسیر نصب شوید و پس از اعمال تغییرات مد نظر بر روی فایل مذکور حتما گزینه ی تایید که به منزله ی ذخیره ی تغییرات می باشد را انتخاب نمایید.
firewall: از طریق منوی start/ control panel/ windows firewall می توانید firewall را غیر فعال کنید.
مسیر نصب: روی آیکن هلو که بر روی صفحه ی دسکتاپ قرار دارد راست کلیک کرده و properties  را انتخاب نمایید و در صفحه ظاهر شده گزینه find target برای ویندوز های xp و گزینه open find location برای ویندوز سون یا ویستا را انتخاب نمایید تا وارد مسیر نصب شوید.
upgrade: برای یافتن پوشه upgrade ابتدا سی دی نصب برنامه را داخل دستگاه گذاشته و open کنید سپس پوشه new / holoonew را باز کنید.

مشترک گرامی

لطفا توجه فرمایید :

ابتدا مطمئن شوید قفل پشت کیس شما متصل است و سپس از اتوران cd  / امکانات /گزینه نصب قفل usb  و رجیستری کردن فایلهای مورد نظر را انجام دهید ، اگر با وجود اتصال قفل همچنان پیغام “”قفل را به پورت پرینتر متصل نمایید”” ظاهر شد قفل را روی پورت های مختلف جابجا نمایید تا قفل شناسایی شود .

در صورت نصب برنامه ی هلو برروی ویندوز 7 ، لطفا از لینک مستقیم http://www.clubtorfehnegar.com/index.php/download/action/files/catId/25/ جهت دریافت فایل service اقدام نمایید .

در صورت عدم رفع خطای قفل :

1- برنامه و قفل را برروی سیستم دیگر نصب نموده و مشکل را مجددا بررسی نمایید .

2- جهت ارسال قفل به شرکت طرفه نگار ( و یا از طریق نمایندگی محل سکونت خود ) اقدام فرمایید و یا جهت دریافت وقت حضوری با شماره 02123067 – واحد پشتیبانی شرکت طرفه نگار ، ‌تماس حاصل فرمایید.

مشترک گرامی

لطفا یکی از راه حل های ذیل را بر روی نرم افزار بررسی نمایید :

1-  در اتوران cd  قسمت  امکانات (در CD  های قبل از ورژن 6.7 ) و گزینه ابزارهای کمکی (در CD  های 6.7) گزینه رجیستری کردن فایلهای مورد نیاز را انتخاب و اجرا نمایید .

2-  در پوشه tools/Locktools / resource /tiny /ms_usb_2.6.ocx  گزینه ms _usb_2.6 .ocx  را کپی نمایید  و  در مسیر نصب نرم افزار Paste کنید . سپس نام آن را به  ms_usb.ocx تغییر دهید و فایل تغییر نام داده شده را در در پوشه windows ،در  پوشه system 32  کپی نمایید .

مشترک گرامی

لطفا برای رفع خطای 12 موارد ذیل را بررسی فرمایید :

1- از داخل سی دی / گزینه ارتقا را انتخاب و اجرا فرمایید .

2- از مسیر نصب نرم افزار ، گزینه setapp  را حذف نموده و نرم افزار را اجرا فرمایید

3- در صورت عدم رفع مشکل لطفا از وب سایت شرکت طرفه نگار ، لینک مرکز دانلود پشتیبانی و یا لینک مستقیم http://www.clubtorfehnegar.com/index.php/download/action/files/catId/25/ جهت دریافت فایل service اقدام نمایید .

4- در صورت عدم رفع  مجدد مشکل می بایست قفل HID  از شرکت دریافت گردد

مشترک گرامی

1- از داخل ی  CD  پوشه tools  پوشه usbdriver  گزینه usb auto driver inastaller  بدون شماره را اجرا بفرمایید

2- قفل را یکبار از پورت جدا نموده سپس مجدد متصل نمایید.
3- لطفا از داخل cd  پوشه NEW  پوشه Holoonew  پوشه Upgrade  همه محتویات را کپی نموده ودر مسیر نصب نرم افزار PASTE  نمایید .
مسیر نصب: روی آیکن هلو که بر روی صفحه ی دسکتاپ قرار دارد راست کلیک کرده و properties  را انتخاب نمایید و در صفحه ظاهر شده گزینه find target برای ویندوز های xp و گزینه open find location برای ویندوز سون یا ویستا را انتخاب نمایید تا وارد مسیر نصب شوید.
upgrade: برای یافتن پوشه upgrade ابتدا سی دی نصب برنامه را داخل دستگاه گذاشته و open کنید سپس پوشه new / holoonew را باز کنید.

در صورت مشاهده عدم شناسایی قفل لطفا قفل را روی سیستم دیگری بررسی فرمایید .

در صورت عدم رفع خطای قفل ،‌ جهت ارسال قفل به شرکت طرفه نگار ( و یا از طریق نمایندگی محل سکونت خود ) اقدام فرمایید و یا جهت دریافت وقت حضوری با شماره 02123067 – واحد پشتیبانی شرکت طرفه نگار ، ‌تماس حاصل فرمایید.

مشترک گرامی

لطفا فایل service را از وب سایت شرکت / لینک مرکز دانلود و یا لینک مستقیم http://www.clubtorfehnegar.com/index.php/download/action/files/catId/25/ دریافت نموده و اجرا نمایید .

مشترک گرامی

1-. قفل را یکبار از پورت جدا نموده سپس مجدد متصل نمایید.
2-لطفا از داخل cd  پوشه NEW  پوشه Holoonew  پوشه Upgrade  همه محتویات را کپی نموده ودر مسیر نصب نرم افزار PASTE  نمایید .
مسیر نصب: روی آیکن هلو که بر روی صفحه ی دسکتاپ قرار دارد راست کلیک کرده و properties  را انتخاب نمایید و در صفحه ظاهر شده گزینه find target برای ویندوز های xp و گزینه open find location برای ویندوز سون یا ویستا را انتخاب نمایید تا وارد مسیر نصب شوید.
upgrade: برای یافتن پوشه upgrade ابتدا سی دی نصب برنامه را داخل دستگاه گذاشته و open کنید سپس پوشه new / holoonew را باز کنید.

و فایل USB.ini در مسیر نصب نرم افزار را پاک کنید.
3.برنامه را بر روی سیستم دیگری نصب نموده و در صورتی که برنامه اجرا شد نشانگر این موضوع است که در سیستم قبل مشکل در پورت سخت افزاری وجود داشته است.
4. ممکن است  اتصال یک پرینتر به پشت قفل باعث بروز این خطا شده باشد .
5. اتصال یک قفل سخت افزاری پارالل دیگر به پشت قفل (مربوط به سایر نرم افزارها یا نرم افزارهای شرکت )
6. در صورتی که در سیستم دیگری نیز نرم افزار اجرا نشد ، قفل سوخته است .

در صورت عدم رفع خطای قفل ،‌ جهت ارسال قفل به شرکت طرفه نگار ( و یا از طریق نمایندگی محل سکونت خود ) اقدام فرمایید و یا جهت دریافت وقت حضوری با شماره 02123067 – واحد پشتیبانی شرکت طرفه نگار ، ‌تماس حاصل فرمایید.

مشترک گرامی

1-. قفل را یکبار از پورت جدا نموده سپس مجدد متصل نمایید.
2-لطفا از داخل cd  پوشه NEW  / پوشه Holoonew  / پوشه Upgrade  ، همه محتویات را کپی نموده و در مسیر نصب نرم افزار PASTE نمایید .
مسیر نصب: روی آیکن هلو که بر روی صفحه ی دسکتاپ قرار دارد راست کلیک کرده و properties  را انتخاب نمایید و در صفحه ظاهر شده گزینه find target برای ویندوز های xp و گزینه open find location برای ویندوز سون یا ویستا را انتخاب نمایید تا وارد مسیر نصب شوید.
و فایل USB.ini در مسیر نصب نرم افزار را پاک کنید.
3.برنامه را بر روی سیستم دیگری نصب نموده و در صورتی که برنامه اجرا شد نشانگر این موضوع است که در سیستم قبل مشکل در پورت سخت افزاری وجود داشته است.
4. ممکن است اتصال یک پرینتر به پشت قفل باعث بروز این خطا شده باشد .
5. اتصال یک قفل سخت افزاری پارالل دیگر به پشت قفل (مربوط به سایر نرم افزارها یا نرم افزارهای شرکت )
6. در صورتی که در سیستم دیگری نیز نرم افزار اجرا نشد ، قفل سوخته است و لطفا جهت ارسال قفل به شرکت طرفه نگار ( و یا از طریق نمایندگی محل سکونت خود ) اقدام فرمایید و یا جهت دریافت وقت حضوری با شماره 02123067 – واحد پشتیبانی شرکت طرفه نگار ، ‌تماس حاصل فرمایید.

مشترک گرامی

لطفا بررسی فرمایید یک قفل به غیر از قفل هلو و مشابه با آن روی سیستم وجود دارد که باید از دستگاه جدا شود. ( به طور مثال شما قفل usb هلو دارید در عین حال یک قفل usb مربوط به برنامه دیگر را نیز به دستگاه وصل کردید.)
در صورت عدم رفع خطای قفل ،‌ جهت ارسال قفل به شرکت طرفه نگار ( و یا از طریق نمایندگی محل سکونت خود ) اقدام فرمایید و یا جهت دریافت وقت حضوری با شماره 02123067 – واحد پشتیبانی شرکت طرفه نگار ، ‌تماس حاصل فرمایید.

مشترک گرامی

لطفا ابتدا تاریخ و ساعت ویندوز را بررسی و تنظیم نمایید در صورت برطرف نشدن مشکل لطفا نرم افزار خود را روی سیستم دیگری بررسی نمایید در صورت مشاهده خطا ، جهت هماهنگی برای ارسال قفل به شرکت طرفه نگار ( و یا از طریق نمایندگی محل سکونت خود ) اقدام فرمایید و یا جهت دریافت وقت حضوری با شماره 02123067 – واحد پشتیبانی شرکت طرفه نگار ، ‌تماس حاصل فرمایید.

لطفا توجه داشته باشید در صورت اتمام تمدید پشتیبانی نرم افزار ابتدا می بایست از مسیر http://shop.torfehnegar.ir/login.php واقع در وب سایت شرکت اقدام به تمدید فرمایید .

مشترک گرامی

برای رفع خطای 16، بایستی از مسیر برنامه ی هلو تمامیه فایلهای SetApp با پسوند FX1 ، FY1 و … را حذف نمایید.
در صورت رفع نشدن خطای قفل ،‌ جهت ارسال قفل به شرکت طرفه نگار ( و یا از طریق نمایندگی محل سکونت خود ) اقدام فرمایید و یا جهت دریافت وقت حضوری با شماره 02123067 – واحد پشتیبانی شرکت طرفه نگار ، ‌تماس حاصل فرمایید.

همین حالا آماده پاسخگویی به مشکلات نرم افزاری  شما هستیم

سوالات و مشکلات مالیاتی خویش را از ما بپرسید

3 + 0 = ?