سوالات متداول شما قبل از خرید نرم افزار هلو

خیر، امکانش وجود ندارد.

خیر، اگر ابعاد نامنظم و نامتقارن باشد نمیتوان در نرم افزار استفاده نمود.

همان طور که از نام این کیت پیداست این امکان در مکان هایی مانند فروشگاه های زنجیره ای که نام خریدار مهم نیست و یا سرعت کار بسیار اهمیت دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بله ،می توان در قسمت تعریف اشخاص درصد تخفیف ثابت برای هر طرف حساب در نظر گرفت که زمان صدور فاکتور این تخفیف اعمال می شود .

رای این هدف میتوان از نسخه ساده فروشگاهی و یا شرکتی استفاده نمود که براحتی دخل و خرج را ثبت و وضعیت را نمایش خواهد داد.

امکان محاسبه سود تفکیک شده برای سرمایه گذاران بصورت اتوماتیک وجود ندارد.

برای چنین مشاغلی یکی از نرم افزار های تولیدی+کیت تجزیه پیشنهاد میشود.  که کیت تجزیه به منظور تجزیه نمودن یک کالا به قطعات مختلف و فروش خرده قطعات می باشد.

در نرم افزار رستورانی ، بعلاوه امکانات عادی نرم افزار که شامل خرید و فروش و انبار سایر امکانات است، میتوان منوهای رستورانی و میزها و پیکهای بیرون بر و …. معرفی کرد و براحتی از چاپگرهای حرارتی 6 تا 8 سانتی استفاده کرد.

پیشنهاد کارشناسان شبکه داخلی LAN میباشد ولی در صورت داشتن خط اختصاصی و اینترنت پرسرع میتوان از شبکه بی سیم WAN نیز استفاده نمود که با توجه به سرعت کم و نیز موانع مخابراتی پیشنهاد نمیشود.

برای تحقق این امکان میتوان از کیت (امکان ورود لیستی اسناد دریافتنی و پرداختنی)را استفاده کرد،این امکان جهت سهولت درکار،کاربر طراحی شده و مانند چکهای اول دوره می توان اسناد بانکی را یکجا وارد کرد.

با این کیت میتوان مشخصات تخصصی هر قطعه طلا را ثبت نمود و نیز به طلا و جواهرات عکس تخصیص داد که منجر به تهیه و شناسنامه محصول خواهد شد. اتصال به ترازوهای تخصصی، امکان محاسبه اجرت و درصد سود فروشنده،امکان محاسبه مالیات وارزش افزوده و … از دیگر مزایای این کیت میباشد.

بله ،با اضافه نمودن کیت توضیحات پیش فرض به   نرم افزار هلو این امکان وجود دارد .

بله ، این نرم افزار یکی از معتبرتیرین نرم افزارها و قابل قبول  سازمان دارایی و مالیات است.

کدهای شرکتی پیشنهاد کارشناس خواهد بود

نرم افزار هلو Web-Based  نیست و نمیتوان از طریق اینترنت مستقیما به آن بعنوان یک کلاینت متصل شد ، ولی از طریق Remote  شدن میتوان این نیاز را برآورده نمود.

با این کیت میتوان فرمولی برای فروش سیستم اسمبل شده تهیه نمود ویا فروش بصورت قطعه را استفاده کرد. صدور فاکتور بدون ثبت ریز قیمت ها از اساسی ترین خواسته کاربران این صنف میباشد.

برای این صنف کدهای فروشگاهی کاملا پوشش نیازها را خواهد داد.

اگر پخش مویرگی نباشد و پخش عمده داشته باشد کد های شرکتی یا فروشگاهی به همراه واسطه  را پیشنهاد میشود. .

برای این نوع فعالیتها میتوان از نرم افزار شرکتی و یا فروشگاهی استفاده کرد و فاکتور خدمات برای مشتریان صادر نمود.

کد جامع و یا کد 23 +کیت مرکز هزینه و خروجی با سرفصل خاص پیشنهاد گردید.

بله ، این امکان در نسخه های  نرم افزار هلو قابل رویت است.

به راحتی توسط کیت تیپ قیمت میتوان تا 10 قیمت فروش برای کالا انتخاب کند.

بله، در مواردی که برای هر کالا پورسانت خاص اعمال می شود می توان توسط کیت پورسانت سطری در صدور فاکتور برای هر سطر فاکتور درصد خاصی پورسانت مشخص نموده و به حساب واسطه اعمال نمود.این امکان (کیت) قابل افزودن به نسخه های نرم افزار هلو که فاقد آن است می باشد.

بله ، در نرم افزار هلو این امکان وجود دارد.

توسط این امکان شما می توانید راس تاریخی چکهای دریافتی و یا پرداختی را به 2 روش اتوماتیک و غیر اتوماتیک محاسبه نمایید.این امکان (کیت) قابل افزودن به نسخه های نرم افزار هلو که فاقد آن است می‌باشد.

برای این مجموعه ها میتوان از نسخه فروشگاهی و یا شرکتی بهمراه کیت خدمات پس از فروش استفاده نمود.

بله، گزارش عملکرد کالا طی دوره این امکان را دارد این امکان (کیت) قابل افزودن به نسخه هایی از نرم افزار هلو که فاقد آن است می باشد.

خیر، مستقیما نمیتواند به اسکنر متصل گردد ولی امکان لود فایل از روی هارد میباشد.

این امکان جهت سهولت و تسریع کار،طراحی شده و توسط این کیت می توان شرح های استاندار را یکبار تعریف و سایر مواقع از این توضیح تایپ شده استفاده نمود.

بله،در معرفی کالا می توانید به هر کالا تصویری اختصاص دهید و در صدور فاکتور پس از انتخاب کالا با زدن کلید فوری عکس کالاهای مربوطه را رویت نمایید.این امکان (کیت) قابل افزودن به نسخه های نرم افزار هلو که فاقد آن است می باشد.

در کیت طلا و جواهرات در فاز بعدی در آینده نزدیک این قابلیت درخصوص نرخ طلا و ارز فراهم خواهد شد.

این نوع فروشگاهها میتوانند از نسخه های فروشگاهی استفاده کنند و بایستی از فاکتور خدمات و یا فروش استفاده نمایند.

بله ،تمامی نرم افزار های هلو به غیر از کد 10این امکان را دارند.

بله، در کد 41 و 44  میتوان از این امکان بهره جست.

بهتر است از نسخه فروشگاهی ، در قسمت فاکتور خدمات و فروش نقدی استفاده گردد.

بله ، در نرم افزار هلو این امکان وجود دارد.

در نرم افزار هلو میتوان سند هزینه حقوق و دستمزد را ثبت کرد ولی محاسبه اتوماتیک و ثبت تردد را بایستی از نرم افزارهای حقوق و دستمزد طرفه نگار استفاده نمود.

همانطور که از نام این کیت پیداست شما می توانید از بارکد هر کالا با توجه به کد تعریف شده پرینت تهیه نمایید . (بر اساس کد کالا و یا سریال جهت فروشگاه های موبایل)این امکان (کیت) قابل افزودن به نسخه های نرم افزار هلو که فاقد آن است می باشد.

نسخه های شرکتی نرم افزار هلو مناسب کار دکوراسیون داخلی می باشد .کلیه نسخه ها امکان تعریف کالا و کارهای خدماتی را دارند .که می توان کارهای خدماتی مرتبط به دکوراسیون داخلی را در نرم افزار تعریف نمایید و در صورت نیاز فاکتور صادر فرمایید.

توسط این امکان شما می توانید هنگام صدور فاکتور مشخص نمایید مبلغ کمیسیون واسطه فاکتور بر اساس درصدی از سود ناویژه آن فاکتور محاسبه و به حساب شخص عمل گردد.

در این زمینه میتوان از نسخه های رستورانی و یا تولیدی ، بسته به نوع فعالیت آن مجموعه توصیه میشود.

با این امکان می توان برای هر طرف حساب اقساط دریافت و یا پرداختی تعریف و دفترچه اقساط با عنایت بر سود مربوط به اقساط تعریف نمود.

این امکان جهت سهولت و تسریع کار ، طراحی شده است و توسط آن می توان شرح های استاندارد را یکبار تعریف و سایر مواقع از این توضیح تایپ شده استفاده نمود.این امکان (کیت) قابل افزودن به نسخه های نرم افزار هلو که فاقد آن است می باشد.

بله ،نسخه های متوسط به بالا این امکان را دارد.

بله ،در کیت اقساط . با این امکان می توان برای هر طرف حساب اقساط دریافت و یا پرداختی تعریف و دفترچه اقساط با عنایت بر سود مربوط به اقساط تعریف نمود

در نرم افزار های هلو امکان تهیه نسخه پشتیبان بصورت گروهی ،بر روی فلاپی ،برروی سی دی و دی وی دی و تهیه نسخه پشتیبان وجود دارد .

توسط این امکان شما می توانید به 2 روش اتوماتیک و غیر اتوماتیک راس تاریخی فاکتورهای صادره را محاسبه نمایید.این امکان (کیت) قابل افزودن به نسخه های نرم افزار هلو که فاقد آن است می‌باشد.

بله، چکهای دریافتی زمان وصول مستقیما به حساب صندوق وصول می گردند.

بله، نرم افزار عمومی هلو به همراه کیت پارچه که هم شماره عدل و هم طاقه و متر را نمایان میکند کاملا پوشش دهنده این صنف است.

با توجه به ماهیت و قابلیتهای نرم افزار هلو ، برای این دسته از کاربران نرم افزارهای نسخه شرکتی پیشنهاد میگردد که معمولا دو امکان مرکز هزینه/درآمد و خروجی باسرفصل خاص نیز پیشنهاد خواهد شد.

در این مورد کاربر میتواند از نسخه رستورانی استفاده کند که کاملا فعالیت این صنف را پوشش خواهد داد.

با این کیت میتوان برای تهیه پک های محصولات لوازم تحریر براساس انتخاب مشتری از طریق مونتاژ کالاها اقدام نمود.

با توجه به نوع فعالیتهای این گونه صنوف ، دو نوع پیشنهاد مورد بررسی قرار میگیرد : یا از نسخه فروشگاهی یا شرکتی استفاده شود و صرفا فاکتور خدماتی صادر شود.    یا اینکه از نسخه تولیدی به جهت نگهداری موجودی مواد مصرفی و تولید و بهای تمام شده استفاده گردد.

بله ،توسط کیت معین ارزی ، علاوه بر معین ریالی به شما معین ارزی را نیز نمایش می دهد.

با این کیت میتوان کالای اجاره داده شده و زمان برگشت آن را ثبت نمود و کنترلی کامل بر این چرخه داشت.

بله ،توسط کیت واسطه میتوان برای اشخاص پورسانت (هم ریالی و هم درصدی)تعریف کرد.

کیت چند شرکتی به راحتی میتواند تا 30 محیط مجزا و تفکیک شده را در اختیار کاربر قرار دهد.

هنگام صدور فاکتور ، محتویات هر سطر از فاکتور توسط دستگاه Display به مشتری نمایش داده خواهد شد.

بله ،توسط این امکان می توان چک ها و طرف حساب ها را به دسته بندی های مختلف تعریف نمود و گزارشاتی نظیر بدهکاران ، بستانکاران ، اسناد بانکی ، طرف حساب ها ،و.. را با این آیتم ها تهیه کرد.

برای تمامی کاربرانی که در سطح فروشگاهی هستند کدهای فروشگاهی پیشنهاد میشود چرا که تمامی قابلیتهای مخصوص فروشگاه های کوچک و بزرگ را دارا میباشد.

این امکان وابستگی به کیت چند شرکتی دارد این امکان شامل تجمیع گزارشات (مرور حسابها،گزارش تراز آزمایشی ،گزارش معین اشخاص)

کدهای شرکتی پیشنهاد کارشناس خواهد بود.

می توان از کیت تعریف و اصلاح سرفصل حسابداری به دلخواه استفاده نمود که این کیت امکان آزاد سازی سرفصل ها را به کاربر می دهد.

بله  ،میتوان از نسخه شرکتی با کیتهای مربوطه استفاده شود.

توسط این کیت می توان هنگام صدور فاکتور پس از ورود نرخ روز ارز،فاکتور مربوطه را به ارز وارد نمود و نرم افزار فی ارز را به ریال تبدیل می نماید.

با این کیت میتوان صورت بار روزانه ، بارنامه را بصورت ساده و راحت صادر نمود. تعریف لنگه و وزن در صورت بار ، تعاریف مبالغ کرایه حمل و کرایه تخلیه بار و نیز امکان تعریف ضایعات و فاکتور فروش از دیگر مزایای این کیت میباشد.

بله، بر روی همه سخت افزارهای جانبی امکان نصب موجود است

بله، نرم افزار هلو این قابلیت را  دارد.

در این موارد یکی از نسخه های نرم افزار فروشگاهی هلو به انضمام کیت آرایشگری پیشنهاد میگردد.

با توجه به ماهیت این گونه از فعالیت ها که نیاز به سرشکن کردن هزینه های خاص مانند گمرک و حمل و … بر روی بهای تمام شده کالا دارند، کد های شرکتی ویژه 24 و یا کد جامع 42 پیشنهاد میشود که نوع حسابداری دائمی و صنعتی دارند.

تمامی نسخه هلو این آیتمها را دارند.

برای این نوع از فروشگاهها با توجه به نوع فعالیت آنها که به سرعت و دقت نیاز دارد ، صدور فاکتور فروش نقدی یا فروش فوری مورد استقبال گرفته است.

توسط این امکان شما می توانید دسته چک های خود را بنا به سایز و جای عنوان های چک تنظیم و توسط پرینتر تکمیل نمایید.

با این کیت میتوان اطلاعات کالای مورد گارانتی را ثبت نمود. مهمترین قسمت این کیت امکان ثبت عملیات خدمات پس از فروش شامل : ثبت پذیرش به همراه ایرادات و لوازم جانبی ،ثبت گزارش کارشناس تعمیر به همراه قطعات تعمیری، امکان ثبت عملیات تسویه مشتری به همراه ریز قطعات گارانتی و یا عادی و رسید تحویل کالا به مشتری میباشد.

خیر این امکان وجود ندارد ولی در صورت عمومی شدن و به حد نصاب رسیدن مشتریان قابل بررسی میباشد.

معمولا برای این نوع شرکتها نسخه شرکتی و کیت مرکز هزینه / درآمد پیشنهاد میگردد.

بله، این امکان در کیت تسویه فاکتور به فاکتور وجود دارد.

در این فروشگاهها نسخه فروشگاهی به همراه کیت سریال میتوان استفاده نمود.

بله ، نرم افزار هلو با کیت طلا فروشی یکی از کاملترین نرم افزار برای این صنف خواهد بود.

بله  ،نسخه های متوسط به بالا نرم افزار هلو این امکان را دارند،و می توان حواله بین انبار صادر نمود .

با این کیت میتوان به کالاها مقادیر طول و عرض و قطر را تخصیص دادکه منجر به امکان محاسبه محیط و مساحت آن میشود.

با افزودن این امکان می توان اعداد را در هنگام ثبت اسناد و فاکتور بصورت اعشاری ثبت نمود.

خیر، قابلیتها در تمامی شرکتها یکسان است.

بله، لینک میشود .

برای مشاغلی که حمل و نقل را شامل میشود و بسته به نیاز کاربر است که این کیت در فرم معرفی کالا بوده و امکان محاسبه هزینه حمل به دو صورت ریالی و درصدی، امکان محاسبه هزینه حمل در فاکتور به دو روش ، هزینه حمل وابسته به تعداد کالا ، هزینه حمل بصورت کلی ،امکان اعمال هزینه حمل در هنگام صدور فاکتور با تاثیر افزایشی و یا کاهشی در محاسبه جمع فاکتور

بله ،این امکان در تمامی نسخه ها موجود است.

خیر، فقط یک کیت مشاغل میتوان در نرم افزار لحاظ نمود که البته منطقی هم هست.

بله،  می توان در برنامه هلو در نسخه های پیشرفته دسته بندی مشتریان را داشته باشیم .

نسخه فروشگاهی متناسب با این صنف خواهد بود

بله ، در نرم افزار های هلونسخه های متوسط به بالا که امکان تعریف واسطه  برای یک فاکتور وجود دارد می توان  چند واسطه برای فاکتور تعریف نمود  .

توسط این امکان شما می توانید علاوه بر شماره اصلی فاکتور که دارای شمارنده اتوماتیک است شماره ای دیگر نیز وارد نمایید.این امکان (کیت) قابل افزودن به نسخه های نرم افزار هلو که فاقد آن است می‌باشد.

این امکان برای مشاغلی همچون فروش قطعات کامپیوتر ، گوشی موبایل ، و… مناسب می باشد که در صدور فاکتور می توانید شماره سریال کالا را وارد و در گزارش فاکتور خرید و فروش هر شماره سریال را بررسی و مشاهده نمایید.این امکان (کیت) قابل افزودن به نسخه های نرم افزار هلو که فاقد آن است می‌باشد.

یکی از نسخه نرم افزار هلو شرکتی به همراه کیت چند ارزی که برخی از امکانات این صنف را پوشش میدهد همانند مبادله ارزی و ..

بله، با فعال نمودن قابلیتی با همین نام در تنظیمات.

بسته به نوع فعالیت خدماتی یا تولیدی ، نسخه شرکتی یا تولیدی پیشنهاد خواهد شد.

با این کیت میتوان به کالاها مقادیر طول و عرض را تخصیص دادکه منجر به امکان محاسبه مساحت آن میشود.

بله ،میتوان از نسخه شرکتی استفاده نمود.

بله ،  می توان از اصلاحات استفاده کرد

بله ، نرم افزار هلو نسخه رستورانی برای این گونه فعالیتها طراحی شده است.

بله در نسخه های متوسط به بالا نرم افزار هلو امکان دریافت و پرداخت کالا به صورت امانی و تسویه حساب کالاهای امانی وجود دارد .

خیر، هیچ شرکتی این قابلیت را بصورت مستقیم نمیدهد.

این کیت به کسانیکه مدیر برای آنها کد عبور تعریف نموده است اجازه تایید و صدور فاکتور میدهد حتی اگر فاکتور برای شخص باز باشد. باید کد عبور را وارد نماید تا اجازه ثبت داده شود

با توجه به عملیاتهای موجود در نرم افزار میتوان هم از نسخه تولیدی و هم نسخه 42 برای تفکیک محصولات نیمه ساخته و ساخته شده استفاده کرد.

بله ،در قسمت مشخصات تنظیمی معرفی کالاها میتوان این آیتم را مشخص نمود.

برای این نوع از فعالیت میبایست از قسمت خدمات و فاکتور خدمات استفاده کرد که در تمامی نرم افزارهای هلو لحاظ شده است.

در این کیت میتوان فاکتورهای فروش مصالح را در بارنامهای مختلف برای مشتری ارسال نمود و هر بارنامه را مجزا پرینت نمود .

در صورتی که کاربر بخواهد مباحث مالی و حسابداری و مراودات مالی و حقوق پرسنل را ثبت سند نمایند، میتواند از نرم افزار هلو فروشگاهی یا شرکتی استفاده نمایند.

برای ثبت دریافتی ها و پرداختی ها میتوان از نسخ شرکتی استفاده کرد و اگر اقساط نیز مورد نظر باشد از کیت اقساط استفاده میگردد.

به دلیل کدهای مختلف و نسخه های  گوناگون ، هر کاربر متناسب با سواد و نوع فعالیتش باید از توصیه های کارشناس استفاده و کد مخصوص خود را انتخاب کند.، برخی از مشتریان از کدهای پیشرفته برای مقاصد ساده استفاده میکند و یا حتی ممکن است سواد زیادی نداشته باشند و در این صورت فکر میکنند نرم افزار سخت است که کاملا اشتباه خواهد بود.

توسط این کیت شما می توانید در هنگام صـدور سند هزینه،  و درآمدهر سطـر،باز سند خـود را به یکی از مراکز هزینه  یا مراکز درآمد ربط دهید، و گزارشی مجـزا از دفاتـر حسابداری به نام مراکز هزینه و درآمد  تهیه نمایید، و بیشترین کاربرد آن درکارهای پروژه ای می باشد.

بله ،امکان چاپ بارکد در نرم افزار های کد 12و 13 و41وجود دارد و به نرم افزارهای دیگر هلو نیز اضافه می گردد.

کلیه کدهای دارای گزارشهای تراز آزمایشی ،‌ دارای این امکان بوده و توسط این امکان گزارشات فوق را می توان با شرط سند گزارشگیری نمود.

توسط این کیت می توان برای هر کالا 2 واحد تعریف نمود مثلا کسانی که کار کاشی و سرامیک انجام میدهند تعداد در کارتن و متراژ کالا در صدور فاکتور و موجودی انبار برایشان مهم می باشد.

بله ،تمامی نرم افزار های هلو به غیر از کد 10این امکان را دارند.

در این کیت میتوان برای کالاهای مورد نظر آیتمی توصیفی تخصیص داد. بصورت پیشفرض این آیتم با نام سایز لحاظ شده است که میتوان در زمان صدور فاکتور خرید و فروش سایز کفش را تفکیک و مجزا کرد و آنها را در توضیحات فاکتور ثبت کرد. کاربر میتواند نام این آیتم را تغییر نام دهد و مثلا رنگ و یا مدل را جایگزین کند.

در این کیت میتوان محصولات و کالاهایی که تحت گارانتی و یا پوشش شرکت هستند را معرفی و سپس در هنگام مراجعه کاربر به تعمیرگاه و مراکز مجاز خدماتی ، پروسه خدمات پس از فروش را ثبت نمود. این پروسه شامل تحویل و نظرات مراجعه کننده و اظهارات کارشناس فنی و تعمیرات آن شامل قطعات و مواد مصرفی و در نهایت ثبت تسویه و تحویل به مشتری خواهد شد.

این کیت امکان خلاصه کردن دو فاکتور مجزا از هم را برحسب تاریخ و یک نوع بدون کالا را در یک فاکتور برای کاربر فراهم می کند.

با این کیت میتوان اطلاعات کامل مشتری شامل شماره پلاک خودرو را ثبت و برای مشتریان کارت اشتراک صادر نمود. در بخشی دیگر میتوان پرسنل کارواش را تعریف و به هر یک درصد پورسانت خاصی تخصیص داد که در زمان شروع بکار کارواش میتوان برای پرسنل تعریف صف و لیست انتظار ثبت کرد.، تعریف تیپ قیمت برای کارهای خدماتی از مزایای خاص این کیت میباشد.

بری انجام این امر می توان از کیت سطح دسترسی استفاده کرد (این کیت محدوده دسترسی به دلخواه کاربر تعریف میکند).

توسط این کیت می توان هنگام صدور فاکتور پس از ورود نرخ روز ارز ، فاکتور مربوطه را به ارز وارد نمود و نرم افزار فی ارز را به ریال تبدیل نماید.
این امکان (کیت) قابل افزودن به نسخه های نرم افزار هلو که فاقد آن است می باشد.

در این نوع صنوف باید از نسخه تولیدی استفاده کرد.

با توجه به نیازسنجی از صنف لوازم خانگی کد 11 به همراه کیت های معین اشخاص و اقساط توصیه میشود.

از آنجایی که این نرم افزار یک نرم افزار حسابداری و بازرگانی است ، بهتر است تمام فعالیت ها با نظارت یک حسابدار انجام شود و با توجه به این توضیح خیر.

از کیت خروجی با پسوندهای مختلف می توان استفاده کرد،این کیت از کلیه گزارشات ستونی نرم افزار، فایل خروجی با پسوند Text،Excel ،HTML،را فراهم میکند و جهت تهیه صفحات وب  ویا Email به افراد مورد استفاده است

با این کیت میتوان فاکتور بدون ثبت ریز قیمتها صادر نمود. امکان تعریف فرمول برای فروش سیستم ویا فروش قطعه و نیز امکان تعریف شماره سریال و گارانتی و تاریخ خرید برای کالاها در فاکتور خرید از دیگر قابلیتهای این کیت میباشد.

بله امکان تغییرقیمت فروش کالا ها(کاهشی -افزایشی) به صورت کلی (درصدی-ریالی)وجود دارد.

کدهای عمومی یا فروشگاهی این صنف را پوشش میدهد.

توسط این امکان می توانید فاکتور با مبلغ صفر صادر نمایید.

بله،توسط کیت تیپ قیمت امکان تعریف  10قیمت فروش برای هر کالا را فراهم  می کند.

بله ، در منوی گزارشات / حسابداری/ریز عملکرد بانک  در معین بانکها می توان مشاهده کرد .

همانطور که از نام این کیت پیداست شما می توانید از بارکد هر کالا با توجه به کد تعریف شده پرینت تهیه نمایید . (بر اساس کد کالا و یا سریال جهت فروشگاه های موبایل)این امکان (کیت) قابل افزودن به نسخه های نرم افزار هلو که فاقد آن است می باشد.

دلیل اصلی آن در یکپارچه بودن و داشتن قابلیت حسابداری در تمامی نسخه ها  میباشد.

یکی از نسخه فروشگاهی به همراه کیت طلا و جواهرات پیشنهاد خواهد شد.

با توجه به موارد گفته شده توسط مشتری نیاز به کد 23 تشخیص داده شد.

این کیت هنگام صدور فاکتور،محتویات هرسطر ازفاکتور توسط دستگاه display به مشتری را نمایش میدهد.

با توجه به اینکه کارهای خدماتی در تمامی کدهای نرم افزار هلو قابل ثبت است، پس میتوان گفت تمامی کدهای نرم افزار هلو متناسب با این فعالیت هستند ولی از آنجایی که کدها شرکتی فعالیتهای حسابداری را بیشتر پوشش میدهند ، توصیه شرکت طرفه نگار ، نرم افزارهای شرکتی و یا جامع میباشد.

با این کیت میتوان دو واحدی انبار (طاقه و متر )به انضمام شماره عدل به نرم افزار اضافه خواهد شد.

بله ، در کد پیشرفته رستورانی کد 57 میتوان از این قابلیت استفاده نمود و به محض تماس مشتری مشخصات و آدرس آن در صفحه نمایش مشخص گردد.

بله ، نرم افزارهای هلو از نسخه تولیدی به بالا قابلیت استفاده در این صنوف را دارد. در این کدها میتوان انبار مواد اولیه و نیز محصولات را ثبت کرد و نیز فرمول تهیه محصولات را به نرم افزار داد تا بصورت اتوماتیک از انبار مواد اولیه کسر و به محصولات اضافه کند و نیز بهای تمام شده هر یک از کالاها را محاسبه کند.

صرف از روش میانگین استفاده مینماید.

بله ، این امکان در نرم افزار هلو به وسیله کیت اقساط فراهم می گردد .

کیت تنظیم ستون های فاکتور(این کیت امکان کم و زیاد کردن ستون های فاکتور را به کاربر میدهد).

امکان محاسبه به صورت کلی ،محاسبه به صورت جداگانه برای هر کالا را دارد .

یکی از نسخه های  نرم افزار هلو (فروشگاهی، شرکتی، تولید،جامع) بهمراه  کیت مصالح فروشی پیشنهاد خواهد شد.

کاربر میتواند از نسخه های فروشگاهی استفاده کند و متناسب با نوع فعالیت از کیت های تکمیلی استفاده کند.

بله ،می توان با اضافه نمودن کیت شماره سریال برای یک کالا شماره سریال های موجود را تعریف نمود .

قطعا یکی از کدهای شرکتی نرم افزار هلو پیشنهاد خواهد شد. در خصوص فعالیت خدمات پس از فروش ، کیت “خدمات پس از فروش” کاملا نیازهای شرکت های گارانتی کننده محصولات را برآورده میکند.

بله به راحتی میتوان بیش از 10 میلیون نوع کالا را ثبت نمود.

در این نوع فروشگاهها میتوان از کدهای فروشگاهی استفاده کرد که برای هر کالا بتوان بارکد پرینت کرد و از آن استفاده نمود.

با این کیت میتوان برای کالاها کد و کلاس و دو واحدی انبار (کارتن و متر ) معرفی نمود و نیز در صدور فاکتور از تخفیفات سطری بهره مند شد. تعریف دسته چک به همراه این کیت به نرم افزار اضافه خواهد شد.

نرم افزار هلو کدهای فروشگاهی، تمامی نیازهای این صنف را پوشش میدهد. البته اگر کاربر نیاز به تفکیک سایز و رنگ کفش ها داشته باشد میتواند از کیت کفش استفاده کند.

با این کیت میتوان لیست کالاهای فروش نرفته و عدم نمایش کالاهای فوق هنگام انتخاب کالا در فاکتور را استفاده نمود. امکان تعریف سریال و گارانتی و تاریخ خرید برای کالاها در فاکتور خرید و نیز تعریف قیمت اسمی در فاکتور فروش از بارزترین قابلیتهای این کیت میباشد.

نسخه های ساده و متوسط حتی کد پایه شامل کاردکس تعدادی هستند اما نسخه های پیشرفته به بالا شامل کاردکس ریالی می باشد که این کیت ورودی و خروجی های یک کالا به چه مقدار و چه مبلغی صورت گرفته است را نشان میدهد.

با این کیت میتوان در فاکتورها از پیک، caller id، بار کدخوان استفاده نمود و نیز میتوان دو فاکتور بصورت همزمان ونیز رزرو یک فاکتور و ثبت فاکتور دوم برای مشتری دیگر استفاده نمود.

با این کیت میتوان پرسنل آرایشگاه را معرفی و پورسانت متفاوت برای هریک از کار های خدماتی به آنها تخصیص داد.

بله،  امکان انبار گردانی به صورت اتوماتیک انجام میشود .

بله ، این قابلیت  را دارد .

همین حالا آماده پاسخگویی به مشکلات نرم افزاری شما هستیم

سوالات و مشکلات مالیاتی خویش را از ما بپرسید

2 + 4 = ?